Asiakaskyselyt

Haluamme kuulla mielipiteesi

Pyrimme Nordea Financessa jatkuvasti vahvistamaan asiakassuhteitamme ja parantamaan asiakkaidemme kokemusta.

Sen vuoksi Nordea Financen luotettava yhteistyökumppani Brilliant Future saattaa ottaa sinuun yhteyttä sen jälkeen kun olet ollut suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme. Toivomme, että vastaat kyselyyn, mutta se ei tietenkään ole koskaan pakollista. 

Kyselytyypit

Nordea Financen luotettava yhteistyökumppani Brilliant Future toteuttaa ainoastaan kyselyitä automaattisella takaisinsoitolla. 

Myös Nordea toteuttaa monenlaisia kyselyitä. Voit lukea lisää heidän kyselyistään täältä

Mistä tiedät, että viesti tulee meiltä tai luotettavalta kumppaniltamme?

Nordea Financen luotettava kumppani Brilliant Future toteuttaa asiakaskyselyä jossa asiakas saa automaattisen takaisinsoiton puhelinnumerosta +358985671473 sen jälkeen, että hän on ollut Nordea Financen asiakaspalveluun yhteydessä.

Kyselyn aitoutta arvioidessasi ota huomioon, että

  • emme koskaan pyydä luottamuksellisia tietoja, kuten luottokorttitietoja, tilinumeroja tai salasanoja, eikä sinun koskaan pidä antaa meille sellaisia tietoja osallistumisesi yhteydessä
  • emme koskaan lähetä linkkejä ohjelmistoihin, joita pitäisi asentaa tietokoneelle tai mobiililaitteelle

Jos sinulta kysytään näitä asioita, yhteydenottaja ei ole Nordea Finance tai luotettu kumppanimme.

Tietojen hallinta

  • Jotta kysely on mahdollinen, Nordea Finance jakaa puhelinnumerosi luotettavalle kumppanilleen Brilliant Futurelle, joka toteuttaa kyselyn.
  • Brilliant Future muuttaa vastaajatietosi anonyymeiksi 548 päivän jälkeen. 
  • Brilliant Future muuttaa käyttäjätietosi anonyymeiksi 731 päivän jälkeen. 
  • Brilliant Future säilyttää vastauksiasi enintään 365 päivää. 

Kun vastaat kyselyihin tai osallistut tutkimuksiin:

Kun vastaat kyselyihin tai osallistut tutkimuksiin, jotka ovat Nordea Financen luotettavan kumppanin järjestämiä, vastauksiasi ei käsitellä useimmissa tapauksissa nimettömänä. Kun vastaukset eivät ole nimettömiä (käsittely henkilökohtaisesti), Nordea Finance voi

  • tietoja analysoidessaan yhdistää vastauksiasi muuntyyppisiin tietoihin, esimerkiksi asiakassuhteesi kestoa koskeviin tietoihin
  • ymmärtää paremmin asiakkaidensa tarpeita ja vaatimuksia ja saamiensa tietojen pohjalta kouluttaa neuvojia ja kehittää tuotteita ja palveluita
  • ottaa yhteyttä suoraan sinuun (joko puhelimitse tai kirjallisesti) kyselyyn liittyvissä asioissa

Analyysien tuloksia ei koskaan raportoida yksilötasolla, vaan ainoastaan kokonaisuutena ja nimettömästi. Vastauksiasi ei koskaan käytetä markkinointitarkoituksiin.

Jos kadut osallistumistasi kyselyyn, jonka vastauksia ei käsitellä nimettöminä

Brilliant Futuren asiakaskyselyyn liittyvissä kysymyksissä voit olla sähköpostitse yhteydessä: support@brilliantfuture.se

Henkilötietojen käsittely

Nordea Bank Oyj, rekisterinumero 516406-0120, on Nordean lukuun tehtävissä kyselyissä käsiteltävien henkilötietojen rekisterinpitäjä. Netigate tai muut tutkimusyhtiöt voivat käsitellä henkilötietoja Nordean puolesta voimassa olevia salassapitosäännöksiä noudattaen.

Lue lisää Nordean tietosuojaselosteesta.Avautuu uuteen ikkunaan

Jos haluat lisätietoja siitä, miten pankki käsittelee henkilötietojasi, voit pyytää tietoja kirjallisesti osoitteesta:

Nordea Bank Oyj 

2970 APS Customer Support 

Aleksis Kiven katu 3-5, VC443 

00020 Nordea